کمی در باره…

امید ؘ?یبی نیاروزنامه نگار، منتقد و پژوهشگر ارتباطات، متولد 1345 تهران، آغاز به کار رسمی در رسانه ها از 1369، همکاری با رادیو و تلویزیون به عنوان پژوهشگر، نویسنده، مشاور، کارشناس، مجری، کارگردان و تهیه کننده از 1372: شبکه خبر، جام جم، شبکه سه، شبکه چهار، طرح و برنامه معاونت سیما، شبکه فرهنگ، شبکه جوان، دفتر تولید گزارشهای خبری برای شبکه های خارجی، معاونت سیاسی، پژوهش معاونت سیاسی، نشریه پیام پژوهش، مرکز تحقیقات صدا و سیما، مجله سروش، اخبار پژوهشی، همکاری با بی بی سی از 1379، تدریس دروس ارتباطات تصویری و تجزیه و تحلیل برنامه های تلویزیونی در دانشگاه آزاد از 1380، گردآوری کتاب تلویزیون دیجیتال1380(انتشارات سروش)، تدریس تاریخ سینما از 1380، دبیر سرویس رسانه ها در مجله سروش از 1379، نویسنده و منتقد مجله فیلم از 1379، نویسنده روزنامه های صبح امروز، اطلاعات، همشهری،بنیان و… نشریات آدینه، تکاپو، دوران، گزارش فیلم، دنیای تصویر، فصلنامه فارابی، فصلنامه سنجش و پژوهش و… از 1369/1382، ارائه مقاله به کنفرانس های داخلی و خارجی از جمله کنگره بین المللی روانشناسی (مونترال) و کنفرانس بین المللی پژوهشگران ارتباطات (پاریس) از 1369/1386،… لیسانس روانشناسی بالینی، معادل لبسانس کارگردانی سینما، فوق لیسانس پژوهش در علوم ارتباطات، تهیه کننده، کارشناس و کارگردان بیش از صد برنامه رادیویی و تلویزیونی در ایران، تهیه کننده بخش فارسی بی بی سی1385/1386، روزنامه نگار مستقل،نویسنده بیش از 500 مقاله، نقد و تحلیل در نشریات تخصصی ایران، اینترنت و نشریات و سایت های بین المللی و خارجی… ساکن لندن.


5 دیدگاه برای “کمی در باره…

  1. سلام
    خوشحالم که نفر اولی هستم که دارم واسه پدر بزرگم یه نظر میذارم(آخه اون هم همسن شماست) اما کمی هم ناراحتم،ازینکه شما اون همه(ماشاءاله) از خودتون خوب نوشتید!!! یه روزی نوبت من شه و بخوام پته های خودم رو بریزم،چه مدارکی ارایه بدم که از شما کم نیارم؟
    اصلاً چر اومدید اینجا؟
    یه ایستگاه تلویزیونی می زدید همه مون می اومدیم اونجا،این دفعه شما می شدید رییس صدا وسیما و به گروه وبلاگی های وردپرس( همه ما ایرونی ها) اون سمت هایی رو که شما داشتید،می دادید،البته حودم جز ریاست شبکهً 9 پست دیگری رو قبل نمی کنم،چون مدرک فیلمسازی سوپر 8 دارم.
    بگذریم استاد گرامی
    قدمتان رو 2 تا تخم چشام که هنوز سالم سالمه ونیاز به هیچ چشم پزشکی نداره(آب هویج با بستنی زیاد دوست دارم) و پوزش می خوام که کمی با شما که سن پدر بزرگ منو دارید،مزاح کردم و بدون صادقانه دوستت دارم و خواهم داشت،البته اگر ریاست شبکه 9 رو بهم بدی.
    موفق تر از همیشه ببینمت و محتاج راهنمایی ها تون در زمینه گزارش نویسی و….. هستم،آخه ناسلامتی یه زمانی دروه کوتاه خبر نگاری مجله جوانان رو هم رفتم(اینا رو دارم می نویسم که پیشت کم نیارم)
    فدای شما بابا بزرگم

  2. سلام

    من هائیده صابری هستم از دوستان قدیمی
    خوشحالم که موفق هستی
    چکار می کنی ؟

    خوشحال می شوم ازشما خبری بشنوم

  3. هایده عزیز ممنون، خوشحالم که یکی دیگر از همکلاسی ها ، هم پاتوقی ها، هم کانونی ها و رفقای خوبم را پیدا کردم، بد نیستم در غربت معمولا در پاسخ احوال پرسی همین ها را می گویند، اگر وبلاگ قدیمی ام برایت فیلتر نیست آنجا مطالب بیشتری هست، حتما با من در ارتباط باش، شاد باشی

پاسخی بگذارید

